DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
Doom-Mars City
Doom 3 - Mars City:

 Mars City
Po příletu se vydejte po schodech do skenovací místnosti, kde je třeba postavit se na jedno z označených míst. Po dokončení prohlídky se dveře sami otevřou. Na recepci dostanete PDA (Personal Data Assistant), se kterým získáte přístup k nejrůznějším hlasovým, zvukovým a video záznamům (z některých panelů na základně můžete do svého PDA stahovat informace, kde se dozvíte něco málo užitečných, mnohem více naprosto zbytečných, avšak alespoň pár informací dokreslujících příběh hry).

Úkol: Promluvit si na velitelství se seržantem Kellym (Marine Command HQ)

Pokračujte průchodem k další animaci a po její skončení projděte okolo výtahu další chodbou, která vede do jídelny. Zde si můžete vyzkoušet jeden z vtípků autorů v podobě automatu se sadistickou hrou - párání kuřat v hábitu prvního Dooma. Jinak ale v jídelně není nic podstatného a tak pokračujte chodbou až do řídícího střediska, kde vás strážný na rozcestí nasměruje na pravou chodbu (pokud se ovšem i přesto vydáte oklikou vlevo, spatříte pokusné laboratoře). Odtud vedou už jen jediné dveře na velitelství.

Úkol: Následovat strážného robota až k výtahu do nižších pater.

Jakmile vás čtyřnohý kovový průvodce dovede k výtahu, ještě před jeho použitím vyberte obsah zdejší skříně 001 s číselným kódem 396 (dále jen ve zkratkách).

 Mars City Underground
Jakmile vám strážný otevře výklenek s vybavením, vyberte jeho obsah a získáte tak první střelnou zbraň a velmi cennou baterkou.

Úkol: Najít cestu do staré komunikační budovy. Hledaný vědec byl naposledy spatřen tímto směrem.

Dejte se dveřmi a po schodech do dlouhé chodby (skříň 023-531), na jejímž konci potkáte dalšího z vědců u jakýchsi turbín. Dále pokračujte dveřmi po levé straně, kde ale po chvíli zhasnou všechna světla a tak budete nuceni použít baterku. Dole u strážného otevřete dekompresní komoru a jakmile ji znovu zavřete, budete moci projít venkovním prostředím. Protože však nemáte skafandr, kyslík vám ubývá a tak nezbývá příliš času na prozkoumávání okolí. Stačí projít naproti přes most k další přetlakové komoře. Vyjeďte zdejším výtahem do 2.patra a chodbou pokračujte až k animaci, kde najdete hledanou osobu. Něco se ovšem po chvíli zvrtne a z vědce se stane krvežíznivá zombie. Proto nezbývá než použít zbraň.

Úkol: Najít cestu zpět na kontrolní stanoviště a odtud použít výtah nazpět do lokace Mars City.

Vraťte se do výtahu, který vás odveze o podlaží níže a pokračujte přes venkovní prostranství zpět k turbínám, u kterých dříve lelkoval výše zmíněný vědec. Použitím panelu získáte zpřístupnění mostu do další místnosti, kde seberte v zadní části PDA. Teprve až po jeho sebrání vám půjdou odblokovat dveře do další neméně děsivé místnosti s otevřeným poklopem u podlahy (kam bych vám rozhodně neradil spadnout). Nedaleko leží nová zbraň - brokovnice, po jejíž sebrání padnete nenávratně do temné pasti plné nemrtvých.

Následujícími chodbami pokračujte až k animaci, kde se poprvé tváří v tvář setkáte s nepříjemným Impem (ten vás od této chvíle bude provázet až do samého konce). Stejnou cestou jako předtím, ale pozpátku, dojděte až ke schodům, kde na vás popadají traverzy. Nahoře vejděte nejprve do levé kontrolní místnosti a zde si terminálem nejen odblokujte dveře, ale také položkami (Mars City Sublevel Access / Entrance Sockers / Rocker 1) otevřete zbytek výstroje představující útočnou pušku. Dostatečně vyzbrojeni použijte výtah.

 Mars City
Úkol: Vrátit se na velitelství pro další instrukce od seržanta Kellyho.

Nalevo přeživší technik vám spustí žebřík. Vylezte tedy po něm a následně pokračujte šachtou do další místnosti.

Úkol: Získat přístupovou kartu AOC.

Přístupová karta překvapivě leží hned ve vedlejší místnosti. Z tmavé komory vyjděte dveřmi naproti a dostanete se tak na známou cestu vedoucí k velitelství. Ve zbrojnici naleznete pár užitečných věcí. Ty jsou pod zámkem s kódem 584.

Úkol: Spojit se s týmem Bravo v sektoru Alpha Labs. Projít sekcí Administration až do Alpha Labs sektoru.

Vraťte se na rozcestí a pokračujte chodbou okolo jídelny. Jakmile narazíte na strážného robota, dostanete se za jeho doprovodu až k výtahu.

 Administration
Nejprve jděte do levých dveří vedoucích do Alpha Labs (skříň 013-586) a poté pokračujte k velkým vratům, které jsou však zablokované.

Úkol: Vypátrat PDA Williama Bankse, pro přístup do Alpha Labs.

Vraťte se na úplný začátek a projděte vyraženými dveřmi. Dojděte až do objemnější místnosti, kde za sklem použijte počítač. Jakmile se vzpamatujete z napadení Pink démonem, pokračujte dveřmi po schodech nahoru. Zde je speciální skříň s ikonou marťana – kód k ní naleznete na www.martianbuddy.com – 0508. Jedná se sice o malý vtípek autorů, ale rozhodně se vyplatí být ze skříně obohacen rotačním kulometem. Jděte podél zábradlí až na prosklený můstek, kde uvidíte pod sebou postavy. Pokračujte cestou dále a po levé straně v místnosti s mrtvým tělem na pentagramu seberte hledaný PDA zesnulého Williama Bankse. Teď když už máte přístup do Alpha Labs, stačí jen dojít ke dříve zablokovaným vratům na začátku.

 Alpha Labs Sector 1
Úkol: Najít osobní výtah vedoucí do dalšího sektoru Alpha Labs.

Jistě už víte, že znovupoužitím panelu otevřete další část vrat a tak jděte rovnou do místnosti s počítačem, kterým rozsvítíte světla a otevřete další dveře. U laserového paprsku prolezte oknem na protější stranu (skříň 009-752). Po slabé chvilce plné halucinací projděte řídící místností a dostanete se tak k manipulovatelnému počítači. Ten použijte na otevření poklopu od šachty, která se bohužel nachází na konci laserového paprsku. Paprsek není aktivní stále a když je, ochrání vás od něj pouhé skrčení se. Projděte ztemnělou místností až k plamenům v chodbě. Ty vypnete, vydáte-li se cestou naproti plamenům. Nebude to ale jen tak zadarmo. Budete totiž muset vstoupit do místnosti plné dvouhlavých nestvůr a do jedné je všechny pobít. Dírou v podlaze (vzdálenější východ šachty vede do zbrojovny) se vrátíte zpět k bývalým plamenům.

V následující místnosti s dalšími halucinacemi se k uzamčeným zbraním dostanete tím, že na sloupu pod pootevřeným poklopem použijete spínač. V řídící místnosti využijte levý manipulovatelný počítač, čímž se vám odsune levá stěna skrývající žebřík. Dojděte k vědci u lisu a pod závažím proběhněte. Zde naleznete žebřík do spodní místnosti. Odblokujte další dveře hned za sebou a za sklem uvidíte utíkat již dříve spatřené neinfikované postavy. Následujte je až k výtahu.

 Alpha Labs Sector 2
Vydejte se na toaletu, kde po zabití všech nepřátel hledejte u stěny žebřík vedoucí nahoru. Šachtou prolezte do chodby a pokračujte vlevo okolo počítače s kamerami. V místnosti s rozbitými okny dlouho nezůstávejte a utíkejte dopředu až do opět bezpečné místnosti s dostatkem kyslíku. U stroje s plazmou lze pomocí počítače vysunout žebřík do extra šachty. Výtahem sjeďte dolů až k vědci s lampou, kterého následujte a zároveň ochraňujte (krom toho, že zná nejkratší cestu, nemusíte v jeho blízkosti používat baterku). Vědce opusťte žebříkem směřujícím vzhůru (skříň 039-102). U pavučin projděte mezi trubkami v šachtě a v následující místnosti se na vás pohrnou pavouci ze všech stran. Teprve až všechny bez výjimky odrovnáte, spustí se žebřík k vratům označující konec sekce.

 Alpha Labs Sector 3
Na rozcestí zahněte doprava a následně vejděte do prvních dveří po pravé straně. Před vámi je ovládání mechanické ruky, pomocí které musíte oba toxické barely (ty ze kterých vychází zelený kouř) uchopit a hodit (v zadním pravém rohu) do připraveného otvoru.

Úkol: Dostat se ke vstupu do 4.části Alpha labs.

Nyní vstupte do vyčištěné místnosti a z podlahy seberte klíč (v zadní místnosti můžete ještě otevřít skříň 048-123 a přivolat výtah s nepřáteli). Za místností s plynem je nalevo tmavá chodba. Ta vede k rotačnímu kulometu. Naproti tomu pravou chodbou dojdete k výtahu, jež vás odveze dolů. Následuje několik místností, ve kterých je třeba pozabíjet vše živé a teprve až v té poslední místnosti prolezte rozbitým oknem (skříň 049-123) k mohutným vratům.

 Alpha Labs Sector 4
Úkol: Dostat se do Enpro Plant tak rychle, jak jen to půjde.

V místnosti u vědce použijte ovládací panel a) Activate chamber – čímž ho zabijete. b) Open chamber – čímž mu pomůžete. Tak či onak, zpřístupní se vám postranní dveře, za kterými je výtah dolů. Pokud jste ušetřili vědce, zde se s ním potkáte. Po schodech vyjděte ke dvou dveřím. Pravými projděte k panelu a zvolte jednu z možností a) Jednodušší varianta s vysutými mosty (skříň 064-651). b) Zdlouhavější, zato však municí obohacená cesta za pomocí pohyblivých plošin. Obě varianty vedou k pavoučímu bossovi.

 Enpro Plant
Úkol: Vyhledat reaktorovou řídící místnost a vyměnit zde chladící kapalinu.

Po pár krocích cesty narazíte na strážného robota, kterého následujte. V kontrolní místnosti vypněte plyn, to abyste se dole nepopálili a pokračujte dále. Od robota se vydejte doprava k žebříku vedoucímu nahoru do místnosti. Po pravé straně vejděte do prosklené kabiny (skříň 063-972 plazmová puška) a zde použijte panel. Tím vysunete most, který navazuje na cestu kolem vrchní části reaktoru. Na konci sjeďte výtahem dolů a v dolní části reaktoru pak použijte v levé místnosti další panel. Výtahem se dostaňte zpět k horní části reaktoru, kde budou jedny nově odblokované dveře. Ve skladišti „Maintenance 3“je zbrojovka na kód 734. Hangár opusťte rohovými dveřmi po levé straně a na konec vstupte do dekompresní komory.

 Communications Transfer
Venku spěchejte do protější dekompresní komory umístěné napravo od vrat. Za dalšími dveřmi je cosi, co vás dále nepustí a tak musíte pokračovat alternativní cestou pod schody skrze šachtu. Žebříkem následně slezete přímo do pavoučí sluje a navíc s absencí kyslíku. Žeňte se tudíž až k výtahu, který vás odveze opět nahoru. Hangárem projděte k dalším dveřím a postupujte chodbou nalevo, až se dostanete do místnosti s trhlinou v podlaze, kde je vidět láva. Odtud pokračujte žebříkem nahoru.

Úkol: Použít nákladní výtah k vyvezení do horního kontrolního centra za účelem otevřít dveře do servisní oblasti.

Projděte dveřmi u nefunkčního panelu a vydejte se doprava. Zde narazíte na další ovládací panel, tentokrát však již plně funkční. Přivolejte si plošinu, nastupte na ni a na panelu stiskněte šipky v následujícím pořadí: doleva, dopředu, doprava, 2x dopředu a nahoru. Přelezte zábradlí mostu a pravými dveřmi se dostanete až k počítači pro otevírání dveří. Po jeho použití se vraťte zpět na řídící plošinu a na panelu stiskněte následující tlačítka: dolů, 2x dopředu, doprava, dopředu, doleva a dopředu. Dveřmi před nosem projdete lehce, ale cesta k těm protějším bude o něco méně snazší. Přede dveřmi se propadnete a pomocí dočasné nepřemožitelnosti musíte vybít všechny nemrtvé. Teprve poté se vám vysunou schody. Přes dekompresní komoru jděte ven, tam se držte mostu a nalevo od hangárových dveří naleznete dekompresní vchod do budovy.

 Communications
Úkol: Najít hlavní komunikační místnost.

Máte-li zájem o extra munici, skočte do díry v podlaze na samém začátku a šachtou vyjdete téměř na samém místě. V opačném případě jděte rovnou do výtahu a nechte se vyvést do „Communications“ patra. V centrální hale za pultem odblokujte v počítači první položku. Po straně se vám zpřístupní dveře vedoucí přímo do komunikačního centra.

Úkol: Projít skrze strojírenskou zónu a dostat se do satelitního kontrolního centra.

Než opustíte centrum, seberte ležící PDA, které se vám bude hodit na otevření hned dalších dveří po vyšlapání schodů. Přivolejte si výtah směřující dolů, projděte okolo dvou strojů a ocitnete se na rozcestí. Zahněte doprava okolo dalšího stroje a na konci vyjeďte výtahem vzhůru. Na dalším rozcestí nejprve zahněte doleva, kde aktivujte strážného robota a poté ho stačí následovat k výtahu (pomáhejte však robotovi jak jen to jde, narozdíl od vás totiž může na cestě odemykat zablokované dveře). Jakmile vyjedete do patra „Satelite Control", přímá chodba vás zavede k počítači, kterým satelit aktivujete.

Úkol: Vrátit se zpět do centrální haly a odtud pokračovat do stanice s jedno-kolejnicovým vlakem„Monorail Station“.

Vraťte se do výtahu a pokud pojedete až do spodního patra „Maintenance“, značně si zkrátíte cestu zpět do haly. Zde už na vás čekají odblokované vrata do další části.

 Monorail Skybridge
Jakmile se před vámi zboří cesta dále, budete nuceni běžet do nejbližší dekompresní komory, která se nachází kus napravo. Až se v animaci seznámíte s novým kostěným nepřítelem (Revenantem), dejte se po schodech a pak dále až k výtahům. Ten levý vás odveze dolů. Pravou chodbou pokračujte k postranním dveřím. Za místností s pumpami navažte na další schody vzhůru a co nevidět se ocitnete v místnosti pohlcené toxickým roztokem.

Úkol: Najít kontrolní panel od pump a deaktivovat poškozenou pumpu.

Napravo přeskočte k suché chodbě a ta vás dovede až k panelu, kterým spustíte žebřík. Na konci cesty, kterou spatříte po zdolání žebříku, je výklenek beze skel. Odtud seskočte na úzkou trubku pod vámi a přebalancujte ke hledanému ovladači pumpy. Nalevo od panelu je zkratka vedoucí zpět do dříve zamořené místnosti, kterou nyní již bezpečně můžete napříč až ke schodům projít. Vaše další kroky povedou do pavoučí sluje a následně do podobně zamořené místnosti, kde přecházejte výhradně po dlažbě. Známou dekompresní komorou vyjděte ven a v pravé části vyskákejte po bednách až na most (kde také číhá nebezpečný raketometný kostlivec), na jehož opačné straně najdete konečná vrata.

 Recycling - Sector 2
V prosklené kabině použijte počítač a kabinu pak budete nuceni po napadení opustit oknem. Až se zbavíte přítomných nestvůr, všimněte si pumpy naproti kabině. Na tu nastupte v době, kdy se stlačí dolů a budete tak vyzdviženi nahoru.

Úkol: Reaktivovat vzdušný filtrační systém a získat přístup k „Monorail Station“.

Z rozcestí (skříň 003-483, před skříní byste ještě neměli opomenout sebrat raketomet) se dejte doleva po schodech dolů.

Úkol: Vyvětrat jedovaté plyny.

Následujte chodbu vpravo a dostanete se až k panelu. Projděte dříve zavřenými dveřmi, kde už žádné nebezpečí od plynů nehrozí a na konci schodů sjeďte výtahem dolů. Čím dále ponuřejší chodba vede k odolným „Mancubusům“, které se snažte poštvat na sebe jednotlivě a po ruce mějte kryt např. v podobě jednoho ze sloupů, který se vám bude obzvláště hodit při jejich zběsilém palebném útoku. Jakmile ztichnou, vydejte se doprava k postranní plošině, která vede k výtahu pryč z tohoto doupěte. Hned po zastavení výtahu vyběhněte a použijte všechny 3 postranní panely dříve, než vás okolní nehostinné prostředí zahubí. Další dveře vedou na známé rozcestí s odblokovanými vraty.

 Monorail
Nastupte do vagónu a v přední části ho panelem rozpohybujte.

Úkol: Ručně přepnout systém vzdušného uzávěru dráhy.

Vstupte do dveří a hangárem projděte až na samotný konec, kde u stěny navažte na schody vzhůru. V ovládací místnosti (skříň 054-142) do počítače zadejte kód 826 a vraťte se do vagónu pokračovat (nebo spíše skončit) v projížďce. Po havárii vlaku vylezte po žebříku a vejděte postranními dveřmi. Další cesta vede po schodech přes můstek do bezpečnostní místnosti „Security“. Dveře před detektory jsou sice zamčené, ale jakmile se k nim přiblížíte, vedlejším oknem vyskočí příšera. Využijte proto rozbitého okna jako vstupu do místnosti. Strážní kulomet postřílí většinu nepřátel za vás a až tak učiní, jednoduše ho zdejším panelem vypnete (skříně ve vedlejší místnosti 078/079-364). Zbývá jen projít vraty pod deaktivovaným strážným kulometem.
Vytvořeno službou WebSnadno.cz  |  Nahlásit protiprávní obsah!  |   Mapa stránek